Arkadaşlar kızım 11 günlük oldu. Emdikten sonra bariz bir gaz çıkarmıyor yani duymuyorum ne alttan ne üstten. Normal tualetini yapıyor vs ama gaz çıkarma konusunda sıkıntılıyız. Ama gaz sancısı varmış gibi ağlamıyor da 🤷🏼♀️ Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten