Melo04 Merhaba anneler Az önce kızımda dudak bağı olduğunu anladım bu durumu yaşamış olanlar var mı hangi yol izlenmeli ileride s ve r harflerini söyleyememe gbi etkileri olabilir diyor bu durumu yaşayan oldu mu ?
Ek-istanbul Melo04 10 yaşa kadae müdahale etmiyorlar ilk dişi çıktıgında ayrı çıkarsa müdahale ediyorlarmış .gerileyedebilir dedi bize doktor