Akkt benımde oyle hatta bebegım ılk baslar memeyı tutamıyordu sagdım verdım gogus ucu cıkarıcı kullandım agrıya dayanamıyordum sonunda uc duzeldı ama acı gecmedı tarıfsız bı acı, bı sure bepantol melhemı kullandım gecmıstı son 4-5 gundur yıne oyle, sanırım fazla sancısı oldugu zamanlar cok emıyo dıye oyle oluyo