Damla29 Kızlar doğum yapalı 1 ay 20 gün oldu 40ım cıkalı 10 gün oldu hergün kahve pembe arası leke geliyor sezeryan oldum doktora gitmem gerekirmi normal bişeymi yaşayan anneler varsa yardımcı olurmu
Zerre Damla29 ben normal doğum yaptım bende de oldu bir süre sonra düzeldi gidemedim de doktora ama anormal bir durum olduğunu sanmıyorum
minibiranne Damla29 canım yani 40 gün diye hemen kesilmeyebilir biraz daha takip et geçmezse git istersen benimde süresi geçmişti galiba
eylulmin Damla29 53 gün civarı sürmüştü benim de. 40 kontrolümde doktoruma sormuştum normal demişti. Yoğun bir kanama değilse muhtemelen sizinki de normaldir.
zeynnep Damla29 ilk doğumda 50 gün sürmüştü ikincide 40 gün bile sürmedi zamanla azalıyor rengi de değişiyor bence normaldir.