bende 10 kilo aldım ve göbeğim kalçam bacaklarım ve hatta dizlerimin arka tarafları çatlaklarla dolu.2 aylığız biz hala bariz kırmızı yani.Valla bi çaresini bilen varsa sevabına yazsın yaa.Ben bir ara dermoroller duymuştum işe yarar gibime geliyo neditcede o alet deri yenilenmesinde yardımcı.Denemekte fayda var