Pyrzmom 6 ay için tadım daha önplandaydı bizde. Blwye 8 aydan sonra yavaş yavaş geçtim onda da iki parmak arasında ezebildiğim şeyleri eline vererek. Şimdi sıvılar ve pilav haricini kendisi yiyor. Hatta bazen kedi gibi tabağa ağzını yaklaştırarak yiyor 😀