Ayazmoms hayir tabiki sonucta cok uzun bir sure olmuyosunuz ve adi ustunde bosa 40 iniz demiyor lar hatta bazilarinn 40 gunu bile geciyo kanamasi bazilarinnda 10 gun falan suruyor genelde sezeryanlarda cok kanama olmaz diye biliyorum cunku uc arkdsm da sezeryan oldu bir hafta falan adet kanamasi gibi surmustu sonra gecti ama normal doyumda baya oluyor 😂😂😂