Kubraerva Bebegim 3 aylık 3 cc yapıyrm gazını felan cok iyi cıkartıyor ama tamamını bitirmiyor 2 saate bir veriyrm ya tok tutuyor sürekli biberonla oynuyor tam adepta olup içmiyor neden acaba
CidemNisa Kubraerva bende kullanıyorum memnunum doktorada sordum gayet güzel bir mama devam et dedi tabi her bebeğe yaramayabilir
Kubraerva Fatmaaaaa neden ki bende 4 gün oluyor yeni kullanmaya başladık evolviann antikolik mamasnı kullanyrdk normaline geçtik bakalm pek hoşlanmıyor sanki içmiyor gibime geliyo oynuyor
Kubraerva Galiba tok tutuyor ama bizde gaz sorunumuz felan gitti tamamen gerçekten cok iyi geliyor ama şçmiyor pek ayına göre aslında 150 cc içmesi gerekiyr ama ben 100 cc veryrm 20 cc brakıyor mesela demekki doyuyor
Kubraerva Onamı geçsemki hocaya sordum hocada tahlil yapalım diyor ee bu cocuk antlikolk mamayı içiyor ama bunu içmiyor demekki sevmedi yani ne tahlili yapıcaksa anlayamadm
TugbaMina Benim bebeğimi kabız yaptı 1 hafta kakasını yapamadı. Değiştirdik şimdi SMA kullanıyoruz memnunuz :)