zenobiaizm Çok geçmiş olsun benimde bebeğin gecenlerde bizim yatagimizdan düştü biz talihidz bir kaza atlattik şükür geçti gitti ama o günden beri her şeyimiz yerde gün içinde yerde yorganda vakit geçiriyoruz ,gece de kendi yataklarında yatıyorlar o da zaten yere sıfır Montessori yatak ama buna rağmen o 10 cm yerden bile düşerse diye ki korkuluğu var yine de içim içimi yer inşallah sizde de önemli bir şey yoktur