Deletedmom366 Merhaba kızlar yeni doğan yeğenimde tiroit çıkış 7 miş. Acaba sizde olan varmı yada etrafta kötü bir şey mi tedavisi nasıl
Payidar Bizim yüksek çıkmıştı testi tekrarladık yine yüksek çıkınca çocuk doktoruna gittik orada normal değerlerde çıktı🙏🏻 Sağlık ocağında yanlış çıkabiliyor. Eğer varsada sanırım ilaç tedavisine başlanıyor. Geçmiş olsun 🌸