aysenurzg Gece beslenmesini bıraktırmak için 6 aydan sonra bırakılabilir Bebekler aç olduğu için değil alışkanlık olduğu için uyanırlar diye bişe duydum . Bıraktırmaya başlanmalıyım başlamamalıyım bilemedim anne sütü ve ek gıda ile besleniyor . Mama almıyor
mtmcn aysenurzg 8 9 aydan sonra birakilabilir diye biliyorum ben 15.ayda anca birakabildim uyumaz ve uyutmaz olmusti simdi sabaha karsi bir kere uyaniyor
Mirza_esra25 Azizeguney nasıl bıraktı canım anlatır mısın ya bnm bebeğim gece 123456789 defa uyanıyo ya 😀
Dmt-01 Azizeguney ay nasıl bıraktırdınız ya benim kızımda 11 aylık oldu gece kaç kez uyanıyo sayamıyorum bide doğru düzgün mama içse anlicam ama yok çok az içiyo bikaç yudum içip bırakıyo yarım saat geçmeden yine uyanıyo delirecem artık 🤦🏻♀️
Deletedmom368 aysenurzg Benim kızım da 16 Kasım’da tam 11 aylık olucak. 7 8 aylıkken bıraktık gece beslenmesini. Akşam 10:00 10:30 gibi gece uykusuna geçiyor uyumadan 200 CC mama yapıp içiriyorum. Sabah 8 9’a kadar uyuyor. Uyanınca 180 cc mama veriyorum kahvaltıya kadar. Gecede bazen kendim suya tuvalete kalkarsam mama veriyorum yapıp.
Mom9 aysenurzg ben çok denedim bırakmadı. Daha sonra 12ayına 1hafta vardı kendiliğinden bıraktı gece beslenmesini. 2aydır uyanmıyor geceleri
Mylittleboy aysenurzg 9. Aya gelişimi icin devam etmek önemli hatta kilosu düsük ise 9.dan sonrada doktor kontroluyle belli dönem devam ediliyor ama 11 aylıksa kesmeniz gerek cunku reflü ve diş cürümesine sebebiyet veriyor gece beslenmesi bilginiz olsun
Azizeguney Dmt-01 kendi kendine bıraktı meme istemiyor artık ben ne zaman verirsem o zaman alıyor gecede uyanırsa sallıyorum beşiğinde uyuyor hemen tekrar 1 yaşına girince düzeldi böyle