Merhabalar, benim 5 aylık oğlum var. Çok neşeli keyifli bir çocuk bana bu zamana kadar zorluk çıkarmadı. Tek bakıyorum annemde yakınımda olsa da.
Perşembe günü eşimde çivit pozitif cıktı bende ne olur ne olmaz belirti olmasada evde karantinada kaldım. 2 gün sonra da nezle gibi birşey oldum haliyle oğluma da geçti. Yaklaşık 3 gündür ne ağlaması bitti ne huysuzluğu bitti. Uyku eğitimi veriyordum ne güzel ne ondan bi eser ,hamaga geri döndüm. 10 dk 20 dk sonra çığlık kıyamet uyaniyor zor sakinleşiyor. Ben hastalık mı dedim de diş olabilir mi? Işte tam suan. Anneme ihtiyacım var :((( bende dinlenemiyorum ki hem çocuğuma hem eşime bakabileyim. Canım. Sıkkın…