Nazanerva Annişler ilk iki ay bebeğim çok emdiği için çok iştahlıydim şimdi bebek büyüdü az emiyor bende az yiyorum ekmeği şekeri tatlıyı kestim ama kilo veremiyorum işe başlayacağım bu kilo ile başlamak istemiyorum ne yapabilirim önerisi olan var mı 🙄🙄
Ssultannn Nazanerva hareket bol su 7 ay oldu doğum yapalı 23 kilo almıştım hamileliğimde 5 kilom kaldı 😌 oda gidecek inşallah 🤣
Melikederinakinnn Nazanerva cnm hic dert etma alti ayina kadar tum kilolar gdiyor zaten sekeri vs kes onlar sut yapmiyor sen bol salata semizotu kvrcik sogan sarmsak ceviz fndik su yumurta vss ye hem sutun artar hemde kilolar gider bol su uc lt ye yakn gunde
mina00 Nazanerva bende kılo veremıyorum tartıya her cıktıgımda farklı gosterıyo 56-59 arası, bebegım 2 ay 5 gunluk
Ssultannn Nazanerva canım birden hepsini veremezsin zaten öyle bişey yok yani yavaş yavaş zamanla zaten gidiyor kesmen gereken şeyleride kesmişsin zaten gider merak etme hele bebişin hareketlensin daha kolay verirsin
Yenianne0103 Leslie videoları var youtube da.yapması kolay hareketleri var.biraz hareket oçsun isterseniz bi bakın derim.yarım saat-40 dk arası kardio yaprırıyor.