Rzgr Furkan20 4. Aya girdigim8zde donmeye baslamisti. Ama bu kesinlikle bir kistas degildir. Her bebegin gelisimi farklidir.
Nltka Dönmeye 4te başladı kolu altında kalıyordu çıkaramıyorduk ama çığlık çığlağa bağırırdı Tamamen dönmeye 5te başladı . 6 da bildiğin yuvarlana yuvarlana gidiyordu 😂 hatta göbeğinin üstünde dönmeyi öğrendi . Benimki biraz canavar ya
Nltka Furkan20 bir gün bir bakıyorsun ki dönmüş şekilde buluyorsun merak etme karnının üstüne yatır bol bol kafayı dik tutmayı öğrensin zamanla zamanla oluyor hiç beklemediğin anda oluyor . Telefonla konuşuyordum bir gün onura karnının üstüne yatırdım kafamı çevirdim bir baktım dönmüş kolu altında kalmış bağırıyor 😂