cydcvk Devamlı ölçmek gerekiyor mu. Bebeğimin ateşi devamlı koltukaltı 35.5 -36.0 arası. Üşüyor mu acaba
Mom62636362 cydcvk hiç ölçmüyorum, ölçmek mi gerekli? Elleri ayakları sıcaksa üşümüyor diye düşünüyorum, başı da fazla sıcak gelirse ölçüyorum anca, kulaktan
denizsn cydcvk oğlumun yanakları elleri soğuk oluyordu doktora sordum vücut ısısı iyiyse sorun yok dedi bakıyorum teni sıcaksa ölçmüyorum hafta da 2 3 kere ancak bakıyorum o da kafama takılan bişey olursa🤷♀️ Ateş ölçerini banyo suyunun ısısını ölçmek için daha çok kullanıyorum 😂
Mom987 cydcvk Ateşi normal. Ben ayaklarından anlıyorum 20 aylık 3 kez 38 üzerinde ateşlendi. 5.5 aylık 8 aylık ve 15 aylıkken.
Melikederinakinnn cydcvk yenidogansa yenidoganlarn vucut isisi olmasi gereken 36,5 37,5 arasi oluyor 6 bucuk aydir cok scak hissetmedigim zamanlarda olcmuyorum yani nadir cok huysuzsa elimle bakyorum sonra atesini olcerle olcuyorum
DilaraYigit1 4 aylık bebeğim ölçümüyorum ben canım çok sıcak veya çok soğuksa teni oyle ölçüyorum sadece . Doğduğu Zaman da çok sık ölçmezdim ateşi falan olsa anlarsın zaten
cydcvk DilaraYigit1 ateşi anlayamıyorum kafa hep sıcak. Abim ağır ateşli havale geçirmişti yatkınlık olur diye korkuyorum
GoGirl cydcvk hic ölçmuyorum atesi olursa operken anlarim zaten hal ve hareketinden de anlarim hasta olacaksa