bizim evde 3 kişi pozitif. ben negatifim, bebeğimi bilmiyorum. ama kızımın ateşi de 37.9 oldu. (4.5 aylık) bir gün sürdü sadece başka belirtide yoktu.
ilaç getirmek için arayan doktora sordum muhtemelen pozitiftir bebekler ateşle geçiriyorlar sadece dedi.
4 saatte bir calpol verin ve sadece zıbınla tutun.