Merhaba 10 günlük bebeğim gözlerinde Beyaz akıntı var hafif. Sanki iltihap gibi geldi ama gözünü de çok açmıyor henüz çok küçük. Daha dün doktora götürdüm rutin kontrol için bişey yoktu. Bugün gözünde bu akıntı var. Hastane de uzakta ve bulunduğum yer soğuk tekrar götürmek yerine evde ne yapabilirim?