[silindi] Göbeğin en alt kısmında genital bölgenin hemen üstünde olmaz mı sezaryen dikişleri? Benim ki bildiğiniz bayağı aşağıda doğum yapalı 12 gün oldu neden böyle😓 ablamların dikiş yeriyle benimkinin alakası yok.
minik-herifimmm [silindi] hangi kemikten bahsediyorsunuz benim bahsettiğim kemiğin altından oldumu normal dogum oluyor😂 yani vajinanın kemiğinden bahsedıyorum ben
[silindi] ZeynepKara Bende onu merak ediyorum🙄toparlandıkça dikişler yukarı çıkar diye bekliyorum ama yok resmen vajinada😣
[silindi] minik-herifimmm Hani şu vajinen yapıda klitoris denen yer var ya çok afedersiniz dudak kısmı onun 1 parmak yukarısında işte resmen vajinada yani:((( 40 kontrolümde sorucam ama olan oldu artık iş işten geçti
CaglaGenc Benim doktorum da bana normalden biraz daha aşağıdan kesi açarım demişti benimki de aşağıda normale göre ama sizin dediğiniz kadar aşağıda da değil