OcihanZ Ara ara öksürüp hapşuruyo 4 aylık yavrum kakası kına yeşili. Acaba kaka rengi kan ilacından mı bi fikriniz var mı acaba
Elifkizz OcihanZ Benim de öyle olmuştu bir ara ve herkes üşümüş üşümüş demişti. Bende panik yapıp önlem almak amacı ile doktora gittim. Doktora söyleyince güldü😄 Onlar öyle desin biz iyi doymuş diyoruz ona dedi. Bir sıkıntı çıkmamıştı yani
Navruzakburu OcihanZ benim bebegimde normal yapiyordu 4 aylik olunca kan ilacı verince kakasi kinagibi oldu