1994ozg Kızlar bebişim 2 aylık canlı renkler malum hoşuna gidiyor tvyi görünce izlemeye başlıyor biraz uzaktan bakıyor renklere bunun bi zararı var mıdır engelliyorum genelde gerçi ama
Betim 1994ozg doktor sabit bakmasın hiçbir şeye dedi, çoğu oyuncağı önermedi .. tv ve telefon zaten yasak ..2,5 aylığız biz de.. tv açmıyoruz biz zaten telefonu da yanında almıyorum elime
CigdeminMevasi 1994ozg 3 ay 18 günlük kızım dpktora sorduğumda renkler ve ışık oldğu için bakıyor tv oldğunu anlamaz ama mümkün oldğunca bakmasın kapatın dedi bizde açmıyoruz açtığımızda ise sortını çeciriyorum tvye
1994ozg Betim hadi ya hiç baktırmamaya çalışayım o zaman, başka türlüde sabit kalmıyor ki iş güç yaptırmıyor gün içinde nasıl durduruyorsunuz siz acaba
Asl90 Bizde 2 aylığız ve tvye karşı aynı ilgi bizdede var. Tv arkasında kalacak şekilde izliyorum çok bakmaya çalışırsada kapatıyorum
Elifyazel Bnm kızım da aynı 2 aylık tv ılgısı var ne gıbı zararı var acaba fazla baktırmıom ama yıne ne zararı var
beyzaytr22 Elifyazel dikkat dağınıklığı, geç konuşma, otizm gibi tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor mümkün mertebe o odadayken kapalı tutmaya çalışın büyük bir ekran ve renkli olduğu için dikkatlerini çekiyor