Zeynep360 Oğlum 2ay 23 günlük. Doğduğundan beri günde 5-6 kez kaka yapıyor. Bazen 7-8 kez yapıyor. Bu zamanlarda sizin nasıldı azalma olmaması normal mi acaba
Ezgi2727 Zeynep360 gayet normal benim kızımda öyleydi bazen 1 saatin içinde 4 kez bez değiştirdiğimi bilirim bence kabız olmasındansa yapsın bunun için şükür etmeliyiz demek ki metabolizmaları hızlı çalışıyor
Banuu Zeynep360 2 ay 12 günlük 4 günde bir kaka yapıyor ama kabız değil normal yapıyor. Artık normalmi değilmi bnde bilmiyorum 🤷♀️
Deletedmom47 Zeynep360 Metobolizmayla alakası yok tatlım genetik .Bizim elitinin bebeği gümde 5 kere yapıyormustu mesela kg gayet iyiydi .Biz 2 günde bir kg felanda gayet iyi vücut işleyisi hepsinin farklı 🎀
Glyykt Bnm 2 ay 6 günlük şuan 40 çıktığından beli üçgünde bir ypiyo kakasini 5 buçuk kilo kolisi iyi dediler sizinki nası acaba günde 5 6 defa yapan çocuklar kilo almıyor diye duydum ondan soruyorm
Bssrr Bu kaka sayısı neye göre değişiyor ya kiminin bir hafta yapmıypr kiminin günde 8 kere . Doyup doymamasıyla alakalı mıdır. Bizim bu aralar hem kaka sayısı az hemde memede ağlıyor acaba sütle mi alakalı
zelihacakar Zeynep360 2 ay 17 günlüğüz günde 2 kesin bazen 4-5 de olabiliyor. Kilo alımı gayet iyi metobolizma bence babasına çekmiş. Bagırsakları durmuyor çalışıyor. Ve sürekli emmek istiyor.