Merilice canım benım sayfama gir bak ben baya cektim. Yani ayy neydi o durduk yere ıkınmalar . Oku oku oku araştır araştır. Meme ucu kremim vardı garmaston pomad . Bi kapta biraz kantoron yağı, azıcık da kudret narı yağı karıştırıyordum. Yani yarım çay kaşıdı yarım çay kaşığı kadar İkisindende. Cekiyodum enjektörü zaten azıcık bişey. Enjektörü ucunuda iyice garmaston pomad sürüyordum popodan verıyodum. Bu kremde iyi gelıyordu anlıyorum cünkü benim meme ucumada cok iyi gelıyordu. Onu yaptığım Da o ıkınması bi süre gidiyordu . Ikınmıyodu cocuk bildiğin. Enjektörlü gezıyodum artık. Söyle kafama göre değil asla aylarca neler çektiğimi ben bilirim okuya okuya okuya böyle bi cöZüm bulmustum
. sadece kantoron da olur kaliteli bısey