O kadar kendimi koruduğum halde korona oldum. Deli olucam,ağlamaktan bir hal oldum. 2 bebeğim var biri 14 aylık biri 4 aylık.
Sorum şu ki covid olan var mı daha önce.
varsa devletin verdiği plaquenil diye bir ilaç var. Bu ilacı kullanırken emziren oldu mu. Nolur yardım edin,dua edin annelerim 😔