Kızlar 11.yıllık evlıyım.severek evlendık.ben evde kapı dısarı nereye ckrsam cıkayım esıme haber verırım kendı dukkanımız var ama esım kendıısı gun ıcınde ıstedgı yere gıdıyr bana bısey soylemıyr ya ben sınradan duyuyrm yada hıc duymuyrm.dun basuru ıcın doktora gıtmıs eve geldı cebınde kee be kremı dedım doktaramı gttın dedım evet dıyor .neden haber vermedın dyrm sen cok panık yapıyrsun o yuzden soylemdım dyor her seferınde kendısını haklı cıkarıyr.napıcam bılmıyorum hıc bır hatasını kabul etmıyor😞