Flashtv
11aylin
sadecw koku kaybı olmak korona olmak mıdır bir kaç gün önce bademciklerim agrıyordu gittim aile hekimine bogazın kızarmış dedi zaten bir iki gün sonra da kokum gitmişti kolonya ve cold mix vardı mentollü onu kokluyorum koku alamıyorum ikinci gün oldu bugün aklıma durduk yere getirmek istemem ama korkuyorum da tabi burnum akıyordu hapşırıyordum baya bugün akmıyor burnum ama koku kaybım hala var ve grip ses tonum var böyle tat konusunda ise acı yediğimde acıyı alıyorum tuzlu tatlı vs onları ayırt ediyorum ama bu söylediklerim ne olabilir önemli mi