Ummuhanjeso evlatkusum d vitamini olarak Pedia D, kan damlası olarak da sidefer kullanıyorum canım bir sorun yaşamadık çok şükür
Zynppkbr Ummuhanjeso bize kan damlası öneren olmadı tüm bebekler kullanıyor mu acaba ilk kez duydum da bebeğim 3 aylık
Liva-Seyma D vitamini Carlson önerdi doktorumuz biraz pahalı ama sağlık ocağının verdiğini kullanmanızı önermem dedi aldık bizde🙏🏻