Arkadaşlar oğlum 3 aylık emZiği tuttu seviyorda fakat sık sık düşürüyor ve mızmızlanıyor özellikle uykuda düştükçe ağlıyor aventin hem soft hemde air modelini kullandık hala düşürüyor ağzından 😞 Benimle aynı durumu yaşayanlar nasıl çözüm yolu buldunuz ??