TYE gece kestintisiz uyuyan bebekler genelde gündüz ve gece ayrımını anlayabilmiş bebeklerdir,uyanmazlar ya da meme istemezlerse onları uykularından uyandırmak sadece uyku kalitesini bozar,o acıkınca mutlaka uyanacaktır zaten merak etmeyin ben hiç uyandırmıyorum gecede mışıl mışıl uyuyoruz valla