Ykt35 Kizlar bebegim 1 aylik cok fazla gaz sorunumuz var öneriniz varmi ve hep doğdu doğalı 2 gunde bir yapar yada günde bi yapar tuvaletni sadece bikere gördüm 7 bez degistirdigimizi 😞
GamzeNazli35 Kimyon çayı içebilirsin canım bide sıcak tut bebeği ve gaz damlası mutlaka kullan. Biz metsil ve biogaia kullanmıştık baya fayda sağlamıştı
Ykt35 GamzeNazli35 aslinda gazini rajat cikaran bebek emerken uyurken gezerken ona ragmen felaket gazli ya
Semra0716 Benim oğlumda çok gazlıydı kimyon kaynatıp bir çay kaşığı veriyordum birde tatlı elma yağı ayaklarının altına sürüyordum masajla baya rahatlıyordu.