Cinaralilembek Merhabalar oğlum 11 aylık bugün kan tahlilinde kanı biraz düşük cıktı doktor bu kan damlasından verdi memnun olan varmı acaba ?
Tuqba Cinaralilembek benim kizimda onu verince basliyo aglamaya huzursuzlanmaya ben eczaneden ferrum aldim
MustafAlmila Cinaralilembek bizdede aynosi oldu huysuzluk aglama karin agrisi e de sidefer kullanmaya basladim
Aselimmm Cinaralilembek banada sağlık Ocağı o kan damlasını verdi ve araştırdım içinde paraben birde katkı maddeleri bulunuyor vermedim bebeğime gittim doktora dedim evet dogru dedi ve başka kan damlası verdi
Cinaralilembek [bilinmeyen] ay bende bugün verdim ama acaba kessem mi ferrum mu versem ilk onu kullanmıştık kestik ara verdik bu sefer de bunu verdi
Cesurefe MustafAlmila sidefer biz de huysuzluk yapti tamamen huyu suyu degisti cocugun.surekli huysuz aglamakli sinirli kaka yapacak gibi gece gunduz ikinma halleri.mecbur biraktim
Cinaralilembek [bilinmeyen] bakalım.bende bi iki gu n kullanim o zaman dediginiz gibi belki bünyeden bünyeye değişiyordu bazı bebeklere ağır geliyordur o yüzden huysuzlanıyordur inşallah yaşamayız böyle sorun bakalım çok tşk ederim.
Ygz Cinaralilembek sağlık bakanlığı onaylamasa veremezler işte.. benim doktorum beni uyardı ben sana baska vericem dye iceriği temiz nutrigen ferrumix verdi
Aselimmm Cinaralilembek fermıx diye bi marka kullanıyorum şimdi istersen sende doktoruna bi danış değiştir canım
Sevda6767 Aaa kızımın huysuzlugu huzursuzluğu bundan mı acaba ya. Son bir aydır çok miz miz. Gerçi galiba dis de çıkarıyor ama çok fena kudurmuş bu haftalarda ya.
Rabia01toprak Sevda6767 valla size bise soyliyim o dediginiz kan ilaclarinda daseker oranlari yuksek ama hicbirnde yazmiyo bnde vegaferondan veriyrm ne huysuz ne bise neyde ne yokki soylermisnz acaba
Cinaralilembek [bilinmeyen] dün kan ilacını verdim.gece düzenli uyuyordu bu gece baya sürekli uyandı ya dediğin kadar varmış
Ciqdem [bilinmeyen] bende iki gün oldu keseli çünkü benim kzıı kabız yaptı ve kakasında sert siyah bi kaka oluşmaya başladı verdikten sonra napcam bilmiyorum 🤷🏼♀️
Kadergls Bizde sidefer kullanıyoruz kaka renginde değişme olmadı elimde görünce direk ağzını açıyor tadını çok seviyor oğlum 5. Aylık olacağız memnunum