Yerfistigininannesi biz 7 ay 18 günlüğüz emekliyor,ayağa kalkıyor, koltuklara tutunup sıralıyor, bugün dişler belirti verdi sanırım onlarda çıkıyor ama hiç keyfi huzuru yok. Günde 3 4 saat uyuyor ama uykuda hiç düzen yok canı istediği zaman uyuyor onun dışında uyutmaya çalışırsam catlayana kadar ağlıyor 😏dün gece 2 de uyudu mesela 😣ek gıdayı da kahvaltı, öğlen yemeği olarak iki öğün veriyorum onun dışında emziriyorum 😊 meyve,corba,sebze,muhallebi die sıraya koydum sırayla tüketiyoruz. Şuan baba,aga,kanka diyor anlamsizca anne demesine zorladığımda off yapiyor tesadüf mü anlıyor mu bilmiyorum😊