Bebeğim herkese gülen bi bebekti. Yabancı bilmezdi ama şu 3 4 gündür evden çıksak ağlıyor. Bi yemeğe gidelim dedik eşimle. Mezeleri getirdiler ama sıpayı susturamadık sipariş veremeden eve döndük. Arkadaşlarım geldi onlar gidene kadar ağladı. Dün avm ye gittik arkadaşlarla arabada 5 dk yolu zehir etti öyle bi ağlıyo ki nefesi gidiyo. Napcam geçer mi bu kalıcı mı. Pandemiden kimseyi görmedi yabancılaştı mı acaba