Rkyyeeocll bebeğiniz büyük bir ihtimalle kolik bir bebek. Bu süreç geçicidir bunu unutmayın. Aynı şeyler bizde yaşadık ve yaşıyoruz. Gazdan oluyor evet ama psikolojik etkisi daha büyük. Siz sakin oldukça bebeğe hasta muhammelesi yapmayıp sevgi gösterdikçe o da bu dönemi daha kolay atlatacaktır. Sakin kalmayı deneyin, kolik müzikler açın, gaz masajlarını uygulayın ve karnını sıcak tutun farkı göreceksiniz.