Bende ilk verdiğimde 20,64 tü hiç unutmam doktor 1 hafta sonrada bakalım ümitlenme dedi 351 çıktı düşük dedi değerler ultrasondada hiç bişey çıkmadı dış gebelik olabilir dendi sonra 2 gün sonra değer çok arttı ama kese yine çıkmadı meğersem rahmim gerideymiş alttan baktılar öyle gözüktü çok şükğr şuan kollarımda 9 buçuk aylık oldu bile 🤗