Hazalikra benim bebeğimde 2 ay 20 günlük sürekli eli yumruk halinde ağzında önce parmağınımı emmeye çalışıyo acaba dedim baktım yok baya ısırmaya çalışıyo demekli çok kaşınıyo😅 bende diş kaşıcısı aldım ama tabi kendi ağzına götüremiyo. Ben böyle emziğiyle felan hafif bastırarak kaşıyorum çok rahatlıyo bizimde 4 aylık olduğunda felan çıkacak gibime geliyo dişleri...