Cigdem1995 Çok haklısınız ama iste bir şekilde çocuk bulmak gerekiyor biz anneler olarak ben de ikizlerimden çok çektim bu konuda şu an 4ayi bitirmek uzereyiz ama bir aydır biz de de reddetme söz konusu ,aç olduğunu biliyorum ama içmiyor iste..İnşallah siz de çözüm bulursunuz