Gizemms valla bende normalde takıntısı olan birisiyim şu göbek kilo bakımından ama ; dikişlerim acır diye takmadım, 7 ay oldu sezeryan olalı, doğumdan 1 hafta sonra göbeğim normalin altına inip dümdüz oldu sevindim ama pandemiden dolayı ekmekleri yiyince geri normale döndğ göbeğim ama bir sarkma da olmadı Allah’tan.