Ben ilk dogumunda korse takmıştım yine de cok kilo aldığım için göbek vardı 2 sene sonra diyetisyenle diyet yaptım gitti hic merak etmeyin kac değil hic bir zaman, 2 ay önce ikinci bebeğimi dogurdum hamileyken 9 kilo aldım hic kalmadı yani zayıflayınca sezeryan göbeği de gidiyor dert etmeyin hic☺️