İyi akşamlar arkadaşlar. Benim kızım 10 aylık ama uzun zamandır uyku problemi var. İlk başlarda normal deyip geçiştiriyodum ama artık gerçekten zorlaşmaya başladı. Yani şöyle. Kızım uyutuyorum beşikte vs. Aradan 15 20 dk. geçiyo uyanıyo sallıyorum ama bu seferde sürekli sallanmak istiyo durdursam anında gözlerini açıyo bu seferde benim bütğn işlerim kalıyo sürekli beşik başındayım uykusunu alsın diye. karnı tok altı temiz ev sessiz niye böyle yapıyo. Nolur yardımcı olun🤷♀️😔