Didemkanarya37 Merhabalar yarın eşimin doğum günü ve ben oğlumla iyi ki doğdun baba yazısı yazdım ama birleştirecek program bulamadım. Burada bir annemiz öyle birşey yapmıştı ama programı nedir bilmiyorum yardımcı olun lütfen