Kaanveannesi doğduğu günden beri evolviya kullanıyorum memnunum sütğm hep azdı bir iki öğün süt aldı gerisi hep mama kabızlık yapmadı öyle şimdi sğtğm dahada azaldı sadece mama alıyo desem yeri var arada bş kere kabız oldu zeyrin yağıyla çözdüm işi ama gaz yapmıyo en azından o konuda iyi bi mama