VERA19 Ayparemmmm Bebeğim doğduğundan beri Uni Baby kullanıyorum,arada birkaç başka marka denediğim oldu.Hiçbirinden memnun kalmadım tekrar Uni Baby’e geri döndüm🦋 Tavsiye ederim👍🏻
0503 Bende duru granül almıştım kendimize hatta bebeğime kullanabilir miyim die post ta açmıştım herkes çok memnunmuş şimsi lavantalısı nı aldım misss kokuyor kızıma da bizde kullanıyrz birde bembeyaz yapıo
ZehraKurt Duru granül kullanıyorum çok memnunum. Sade olanı 🌸 6 ay uni baby kullandım değiştirip duruya geçtim