aysunakin mavuşen hanıma kesinlikle gitme sürekli azarlama pesinde kızım doğumdan sonra emmedi hastanedede söyledm emer emer dediler sürekli agladi diye 3 gün sonra mavuşen hanıma gotiurdum azarladi bebek tabi ağlar diye , baska doktora goturdum bebegim hic emmemis kan sekeri düsmüs gec kalsaydik beyne hasar verebilirmis. Kesinlikle önermem onu. Medical emre bey veya sultan hanım var kendi özel kliniği var değirmen cafenin orda onuda tavsiye ederim cok ilgili ve istediginiz her an ulasabiliuosunuz hemde kalabalikta degil bu virüs zamanında diger hastanelerden iyidir herkes muayene saatinde geldigi icin bos oluyo siz gittiginizde ve icerde 30 40 dk ilgileniyo. Muayene ücreti 175 tl. Medical 300 küsürdü sanırım