Hipp çok gaz yapmıştı benim kızımada ben Bebelac kullandım çok güzel yaradı hipp kadar gaz yapmadı kakasıda normale dönmüştü şükür. Şuan 14 aylık kullanmıyorum ama tekrar kullanıcısı olsam yine Bebelac alırdım. Adapte olmaya başlar yakında düzelir düzelmese oda yaramıyo demektir sma da güzel mama onuda tavsiye ederim 😊