Meraba oncelikle gecmis olsun … size tavsiyem once kendinizi sakinmaniz çorap atlet yelek gibi sizin kendinizi sıcak tutmanız… sonra yediklerinize dikat edin özellikle asitli meyvelerden uzak durun portal mandalina limon gibi … kuru bakliyat tüketmenin mercimek kuru fasulye nohut özellikle bu üçlüyü…bebek için de ben kendi bebegimin ayaklarının altına elma yagi ile masaj yapıyorum.. hemen arkasından çorap ve patik giydiriyorum ayakları ne kadar sıcak olursa o kadar kolay gaz çıkartıyor…. ayrıca bezini her degistirdigimde popo kısmına ve göbek cevresine çörek otu yagi ile masaj yapıyorum… bunlar bebeği rahatlatıyor… gazının kolay çıkmasına yardımcı oluyor… Son olarakta bebeğe bol bol hareket ve egzersiz yaptırın… benim bebeğim 42 günlük ve tüm bunları yapınca gazını kolay çıkartıyor… büyük bir gaz sorunu yaşamıyoruz allaha şükür…