anne15 benim kızım ! Allahım ne ağlardım kaşığı görünce kapatırdı ağzını. Elle verirsen tamam çatalla da zar zor . Ama bende taneli olanları önüne koydum kendi yedi ben vermedim. O arada da şarkıydı oyundu müzik derken aralarda 1-2 kaşık ne versem o kar dedim. Biberona çorba koyup içirdiğimi bilirim tek yesin diye. Ama her çabam boşa çıktı. 1 yaşına geldiğinde kaşığı eline alıp kendi kendine yemeye çalıştı. Boşuna hırpaladım kendimi zamanı gelince alıyor merak etmeyin. Kendi kendine yemesi için teşvik edin