Miskokulumm
[bilinmeyen] canim kaynatilip ılımış icme suyuyla hazirliyorum ben ilk suyu sonra mamayi koyuyorum bilegime döküyorum sicakliga bakmak icin
Cutebaby
[bilinmeyen] kaynamış su olacak tekrar ısıtıyorum ılık şekilde 30 cc suya 1 silme kaşık ilk başlarda kullandım bende
Gonul_celen
[bilinmeyen] suyu kaynatın 10 dk dinlendirin ilk sıcaklığı gitsin sonra termosa koyun 1 gün idare ediyor mama ile suyu karıştırdıktan sonra sıcaksa bile Çeşme suyuyla biberonun dışından ılıtması kolay oluyor.
Pelinzade
Ben ketıla su kaynatıyorum her zaman kaynamış dinlenmiş su kullanıyorum bir küçük kavonoza su koyuyorum her zaman çünkü su kaynar olduğu için onunla ılık yapıyorum sonra mamayı koyuyorum
Ada_kiz
[bilinmeyen] suyu kaynatıp kenara koyuyorum mama yapacağım zaman ılııtıp öyle kullanıyorum pratik oluyor. Çok kaynar suda mamanın tadı kötü oluyor
Miskokulumm
[bilinmeyen] evet canim