Ben kullanıyorum cnm çok memnunum güzel çekiyor yalnız doğru tutman lazım dik oturucaksın bir kere ve tam çevresine koyacaksın yavaş başlayıp hızlandıracaksın çekiş gcünü öyle oluyor ben hiç sıkıntı yaşamadım ama elimle tutuyorum tabi bıraksam kayıyor