daha önce emzik verdim almadı zorlamadım bu aralar sürekli birşeyler emme derdinde ya beni emecek ya parmaklarını ya da alt dudağını aklıma emzik geldi bir iki kez denedim aldı sanki hep bugünü beklemiş gibi. Ancak uyutabildim Ama bir yandan vicdan azabı çekiyorum ya çok alışırsa ya ilerde bıraktıramazsam diye🙁