Bizde ilk kaka testi yapıldı. Kaka da gizli kan ve mukus görülmüştü. Ardından bizi doktor gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi. Bizde o bölüme gittik. Kan testi istedi orada doktor. Yaptık ve kan testinde negatif çıktı. Kan testinde negatif çıkmanın çok iyi olduğunu söyledi. Normalde 5 6 yaşına kadar sürebilen süt alerjisi kanda negatif çıkınca daha erken sonlanabiliyor demişti. Diyetler uyguladım kendim ve bebeğim ek gıdaya geçince doktor takibinde geçtik. Çok şükür 9 aylık olduk ve atlatlik.